Ryanair od środy 12 listopada przejdzie na w pełni cyfrowe karty pokładowe, zapewniając klientom płynne przejście w okresie mniejszego natężenia podróży po przerwie semestralnej.
Przejście Ryanair na w 100% cyfrowe karty pokładowe oznacza, że od 12 listopada pasażerowie nie będą już mogli pobrać i wydrukować papierowych kart pokładowych, lecz będą musieli skorzystać z cyfrowej karty pokładowej wygenerowanej w aplikacji „myRyanair” podczas odprawy, aby wejść na pokład samolotu. To najnowszy etap wiodącej w branży transformacji cyfrowej Ryanaira, który wprowadził już szereg funkcji i inicjatyw w aplikacji, aby ulepszyć doświadczenia podróżne ponad 206 milionów klientów.
Prawie 80% spośród ponad 206 milionów pasażerów Ryanaira korzysta już z cyfrowych kart pokładowych. Przejście Ryanaira na 100% cyfrowych kart pokładowych od 12 listopada jest zgodne z działaniami innych kluczowych branż biletowych (takich jak festiwale, wydarzenia muzyczne i sportowe), które z powodzeniem przeszły na sprzedaż biletów wyłącznie w formie cyfrowej.
– Aby zapewnić naszym klientom płynne przejście na w pełni cyfrowe karty pokładowe, wprowadzimy je od środy, 12 listopada , czyli tradycyjnie nieco spokojniejszego okresu podróży po intensywnym okresie przerwy semestralnej. Przejście Ryanaira na w pełni cyfrowe karty pokładowe zapewni naszym klientom szybszą, inteligentniejszą i bardziej ekologiczną podróż, usprawnioną dzięki naszej najlepszej w swojej klasie aplikacji „myRyanair”, w której pasażerowie będą mogli również korzystać z przydatnych funkcji w aplikacji, takich jak „Zamów, aby usiąść” i informacje o lotach na żywo – mówi Dara Brady, Dyrektor ds. marketingu Ryanair.











