Sieć Biedronka o zmianach korzystnych dla klientów w regulaminie

Na podstawie nowego regulaminu możliwe będą zwroty produktów zakupionych w ramach większości akcji marketingowych (np. Gang Bystrzaków), a dodatkowo wydłużona zostanie możliwość dokonania zwrotu z 14 do 30 dni.

W odpowiedzi na sygnały otrzymywane przez klientów rozszerzony został zakres sytuacji, w których zwrot produktów pełnowartościowych będzie możliwy, z zachowaniem dotychczasowych kategorii produktów podlegających zwrotom. Na podstawie nowego regulaminu możliwe będą zwroty produktów zakupionych w ramach większości akcji marketingowych (np. Gang Bystrzaków), a dodatkowo wydłużamy możliwość dokonania zwrotu z 14 do 30 dni. Środki za zwrot produktu pełnowartościowego przekazywane będą wyłącznie w formie vouchera płatniczego.

Termin wykorzystania vouchera płatniczego wynosi 120 dni, począwszy od dnia następnego po dniu, w którym voucher został wydany. Voucher może zostać wykorzystany jedynie na kasie z obsługą. W celu dokonania płatności z jego wykorzystaniem należy okazać go kasjerowi, nie później niż przed dokonaniem wyboru płatności za zakupy. Voucher może być wykorzystany tylko jednorazowo, w dowolnym sklepie sieci Biedronka. Klient nie musi przy tym posiadać karty Moja Biedronka.

W przypadku zwrotu towaru klient musi posiadać oryginał paragonu. Podobny wymóg figurował w poprzednim regulaminie. Nie dotyczy to reklamacji, przy których oryginał paragonu nie jest i nie był przez nas wymagany. Towar będzie mógł być zwrócony w sklepie, w którym został zakupiony. Konieczność zwrotu w sklepie, w którym klient dokonał zakupu wynika z polityki asortymentowej sieci Biedronka, która zakłada, że w zależności od sklepu asortyment może się różnić. W związku z tym część artykułów w danym sklepie może być nieujęta w systemie kasowym, a przez to formalnie zwrot nie może być przyjęty.

Nowy regulamin nie wprowadza jakichkolwiek zmian w zakresie reklamacji. Chcielibyśmy podkreślić, że reklamacja a zwrot towaru pełnowartościowego to dwie różne rzeczy. Z reklamacją mamy do czynienia na przykład w sytuacji wady jakościowej produktu. Zwrot towaru pełnowartościowego to sytuacja, w której klient chce po prostu zrezygnować z dokonanego zakupu.tu w sklepie, w którym klient dokonał zakupu wynika z polityki asortymentowej sieci Biedronka, która zakłada, że w zależności od sklepu asortyment może się różnić. W związku z tym część artykułów w danym sklepie może być nieujęta w systemie kasowym, a przez to formalnie zwrot nie może być przyjęty.

Magdalena Koralewska
Rzecznik Klienta sieci Biedronka

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Wyłacz adblocka!

Wykryliśmy, że używasz rozszerzeń do blokowania reklam. Utrzymujemy się wyłącznie z reklam. Wesprzyj nas, wyłączając je.