Winda i nowe wejście do urzędu coraz bliżej. Miasto rusza z przetargiem

Burmistrz Nowego Dworu Mazowieckiego powołał komisję przetargową, która zajmie się przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania dotyczącego drugiego etapu modernizacji budynku Urzędu Miejskiego. Inwestycja obejmie m.in. budowę windy i przebudowę głównego wejścia do urzędu.

Burmistrz Nowego Dworu Mazowieckiego wydał zarządzenie w sprawie powołania komisji przetargowej, która zajmie się przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pod nazwą „Kompleksowa modernizacja budynku Urzędu Miejskiego – II etap (winda, wejście główne)”.

Zarządzenie nr 235/2025 zostało podpisane 3 listopada 2025 roku. Jego podstawą prawną są przepisy ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy Prawo zamówień publicznych, a także regulamin pracy komisji przetargowej obowiązujący w urzędzie od 2021 roku.

– Powołuję komisję przetargową do przygotowania, a następnie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.: „Kompleksowa modernizacja budynku Urzędu Miejskiego II etap (winda, wejście główne)” – czytamy w zarządzeniu Burmistrza.

Skład komisji

W skład nowo powołanej komisji weszli:

  • Hanna Owocka – przewodniczący.
  • Anna Sobczyńska – sekretarz.
  • Anna Jurkowska – członek komisji (zastępca przewodniczącego).
  • Dariusz Brzeziński – członek komisji (zastępca sekretarza).
  • Małgorzata Purzycka (członek komisji).

Komisja przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania i będzie działać do momentu zatwierdzenia protokołu z postępowania przetargowego. Zgodnie z zapisami zarządzenia, jej członkowie są zobowiązani do zachowania poufności informacji uzyskanych w toku przygotowywania i prowadzenia postępowania, w tym do przestrzegania zasad ochrony informacji niejawnych określonych w przepisach prawa.

Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego ma objąć wykonanie windy oraz przebudowę głównego wejścia. Celem modernizacji jest poprawa funkcjonalności, bezpieczeństwa i dostępności budynku dla mieszkańców, w tym osób z niepełnosprawnościami.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. Dokument w imieniu Burmistrza miasta podpisał Zastępca Burmistrza Bartosz Rogiński.

Radek Cichocki
kontakt: radek@wirtualnynowydwor.pl

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Wyłacz adblocka!

Wykryliśmy, że używasz rozszerzeń do blokowania reklam. Utrzymujemy się wyłącznie z reklam. Wesprzyj nas, wyłączając je.