Zamknięty został w czwartkowe popołudnie (22.08) przejazd DK85 od ronda z drogą wojewódzką nr 575 w Kazuniu w kierunku węzła Błonie na S7. Jest to niezbędne i umożliwi wykonawcy inwestycji budowę włączenia części nowego węzła drogowego do DK85. Ruch z kierunku Warszawy oraz DW579 na skrzyżowaniu węzła Błonie w stronę Nowego Dworu Mazowieckiego bez zmian.
Zalecany objazd w stronę Gdańska i Warszawy z Nowego Dworu Mazowieckiego prowadzi przez DK62 do węzła Modlin. Drugi objazd prowadzi od skrzyżowania DW575 z DK85 w Kazuniu drogą wojewódzką w kierunku Płocka. Przed Starymi Grochalami należy skręcić na DW899, a dalej w DW579 i przez Kazuń Polski dojechać do skrzyżowania z S7 w Kazuniu Nowym.
S7 na północ od Warszawy
Na trzech realizowanych odcinkach Płońsk – Czosnów trwają intensywne prace budowlane. Kierowcy obserwują częste zmiany w organizacji ruchu, ponieważ jest ona rozbudowywana do parametrów trasy ekspresowej pod ruchem. Kierowcy z 35 km będą mogli korzystać w II połowie 2025 r.
W listopadzie 2023 r. podpisano umowę na zaprojektowanie oraz dostosowanie do parametrów trasy ekspresowej 9–kilometrowego odcinka Czosnów – Kiełpin. We wrześniu planowane jest złożenie do Wojewody Mazowieckiego wniosku o decyzję ZRID. Zakończenie wszystkich prac przewidziane jest w połowie 2027 r.
Trwa przetarg na zaprojektowanie i uzyskanie decyzji ZRID dla S7 Kiełpin – Warszawa. Po ogłoszeniu wyboru najkorzystniejszej oferty wpłynęły cztery odwołania. Termin podpisania umowy jest uzależniony od rozstrzygnięcia Krajowej Izby Odwoławczej. Przy sprawnym przebiegu procesu projektowania oraz pozyskiwaniu niezbędnych uzgodnień i decyzji zasadnicza dokumentacja do wniosku o ZRID będzie gotowa w I kwartale 2026 r. Kolejnym krokiem będzie ogłoszenie przetargu na wyłonienie wykonawcy prac budowlanych.