Pilne
  • Wyniki wyborów II Tury Wyborów Samorządowych *** NOWY DWÓR MAZOWIECKI: Sebastian Sosiński 59,88% - Jacek Kowalski  40,12% *** NASIELSK: Radosław Kasiak 53,19%, Dawid Domała 46,81%  *** LEONCIN: Adam Krawczak 56,81%, Tomasz Koc 43,19% ***                Wyniki wyborów II Tury Wyborów Samorządowych *** NOWY DWÓR MAZOWIECKI: Sebastian Sosiński 59,88% - Jacek Kowalski  40,12% *** NASIELSK: Radosław Kasiak 53,19%, Dawid Domała 46,81%  *** LEONCIN: Adam Krawczak 56,81%, Tomasz Koc 43,19% ***

Dzielnicowi odwiedzili uczniów w Głusku

W piątek odbyło się spotkanie czosnowskich funkcjonariuszy z uczniami Szkoły Podstawowej w Głusku. Podczas zajęć dzieci dowiedziały się o zasadach bezpiecznego poruszania się po drodze. Uczniowie usłyszeli także o tym, jak odblaski wpływają na poprawę naszej widoczności. Całe spotkanie przebiegło w miłej atmosferze, a dzieci z zaangażowaniem uczestniczyły w zajęciach.

15 października br. dzielnicowi z Komisariatu Policji w Czosnowie spotkali się z uczniami klas 0-6 Szkoły Podstawowej w Głusku, na terenie gminy Leoncin. Podczas zajęć policjanci przekazali dzieciom najważniejsze zasady dotyczące bezpiecznego poruszania się w trakcie drogi do, i ze szkoły. Uczniowie przypomnieli sobie o prawidłowym przechodzeniu przez przejście dla pieszych, korzystaniu z sygnalizacji świetlnej, a także poruszaniu się właściwą stroną drogi. Podczas prelekcji mundurowi przekazali jak ważne i potrzebne jest korzystanie z elementów odblaskowych oraz jak wpływają one na poprawę widoczności niechronionych uczestników ruchu drogowego. Dzieci doskonale znały nr alarmowy 112, wiedziały w jakich sytuacjach należy z niego korzystać oraz jakie informacje trzeba przekazać dyspozytorowi.

Uczniowie byli bardzo zaangażowani w udział w zajęciach, z dużym skupieniem słuchali cennych rad, przekazanych im przez dzielnicowych.

asp. sztab. Joanna Wielocha

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Wyłacz adblocka!

Wykryliśmy, że używasz rozszerzeń do blokowania reklam. Utrzymujemy się wyłącznie z reklam. Wesprzyj nas, wyłączając je.